Nowoczesne ciągniki









AGROCOMPACT

Agrocompact jest specjalnym ciągnikiem do specjalnych upraw i zadań. Zwrotność i wąska budowa sprawia, że ciągnik ten idealnie sprawdza się w sadach. Wysoką zwrotność Agrocompact zawdzięcza 60° kątowi skrętu. Charakterystykę tą zapewnia, poza kompaktową strukturą, również nowe zawieszenie przedniej osi, forma bocznych elementów oraz silnik o bardzo wąskiej strukturze. Silnik o mocy 60-88 KM zapewniający wysokie osiągi, oszczędność i niezawodność dzięki zastosowaniu innowacyjnej regulacji elektronicznej silnika (EMC) utrzymującej obrotów silnika na wybranym przez operatora poziomie. Oferowane dwie wersje skrzyni biegów pozwalają osiągnąć odpowiednią prędkość dla każdego typu pracy, zaczynając od prędkości minimalnej 160 m/h, wykorzystywanej nie tylko w sektorze rolniczym, aż do prędkości 40 km/h osiąganej podczas transportów.












AGROTRON K

Nowoczesny ciągnik rolniczy powinien sprostać wielu oczekiwaniom: wydajności i wszechstronności podczas prac polowych, zwrotności w pracach w obrębie zabudowań gospodarczych, prędkości podczas transportu i przejazdów. Ponadto, powinien posiadać zwartą budowę i odpowiednie wyposażenie dostosowane do różnych warunków pracy. Na koniec, nie do pominięcia, optymalny poziom komfortu i ergonomii miejsca pracy operatora. Wszystkie te oczekiwania spełnia Agrotron K: bogate wyposażenie seryjne, ograniczone wymiary, rozwinięta technologia komponentów, wysoka jakość użytych materiałów oraz komfort najwyższej klasy, właśnie takie cechy powinien posiadać ciągnik w nowoczesnym gospodarstwie.
moc-101-110 KM












Agrotron 130 -165.7

Nowa gama modeli Agrotron 130 -165.7 zaspokaja najbardziej wyszukane wymagania w zakresie komfortu pracy, niezawodności i wydajności. Nowe silniki Deutz EURO II 6-cio cylindrowe Turbo intercooler, sterowane elektronicznie, ekonomiczne i zapewniające wysokie osiągi w szerokiej gamie mocy stałej i wzrostem momentu obrotowego do 45%. Do innowacji należy również układ chłodzenia z łatwym w konserwacji systemem chłodnic. Układ napędowy Agrotron 130-165.7 o 6-ciu przełożeniach zsynchronizowanych z 4 –ma biegami Powershift i super reduktorem zapewnia odpowiednią prędkość dla wszystkich typów prac. Ponadto elektrohydrauliczny inwersor załączany pod obciążeniem umożliwia zmianę kierunek jazdy bez użycia sprzęgła. Wyjątkowy udźwig do 9200 kg podnośnika tylnego i do 4000 kg podnośnika przedniego sprawiają, że Agrotron jest idealnym ciągnikiem do prac najbardziej wymagających, uzyskując wysokie osiągi, niskie zużycie i zapewniając bezpieczeństwo pracy operatora.
moc-127-170 KM












Agrotron 200


Agrotron 200 to zaawansowana technologia w każdym szczególe, zapewniająca niezawodność i osiągi we wszystkich zastosowaniach. Nowoczesna technologia silników DEUTZ o regulacji elektronicznej, układ napędowy Automatic Power Shift z PowerShuttle, system ASM dla automatycznego sterowania napędem przednim i blokadą mechanizmów różnicowych, system SDS: zapamiętywanie i wywoływanie powtarzanych operacji, sprawiają, że praca jest prosta przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnego komfortu i wydajności. Kabina zapewnia widoczność panoramiczną w 360°, wydajną klimatyzację i miejsce kierowania „pierwszej klasy”, z ergonomicznymi dźwigniami sterującymi typu Joystick oraz kompletnym i czytelnym oprzyrządowaniem.
moc-205-205 KM











Agrotron 215-265

Stworzone dla zawodowców, Agrotron 215-265 doceniane są za wysokie osiągi, niezawodność, niskie koszty eksploatacji, wysoki komfort i prostotę obsługi. Wyposażone w silniki Deutz EURO II o pojemności 7146 cm³ o regulacji elektronicznej, układ napędowy ZF z Automatic Powershift o 4-ech przełożeniach oraz wydajny układ hydrauliczny o trzech niezależnych obwodach z jedną pompą dla układu napędowego, Powershift, załączania WOM, napędu przedniego i blokady mechanizmów różnicowych, drugą pompą dla hydrostatycznego układu kierowniczego oraz trzecia pompa „load sensing” o zamkniętym obwodzie z wydajnością 120 l/min dla podnośnika i dystrybutorów hydraulicznych. Ponadto, występuje zbiornik oleju oddzielnego dla podnośnika, dystrybutorów i hydrostatycznego układu kierowniczego. System SDS: zapamiętywanie i wywoływanie powtarzanych operacji. Nowy wspornik przedni o nowej formie zapewnia znaczny wzrost kąta skrętu (+15%) w konsekwencji zwiększając zwrotność ciągnika.
moc-211-261 KM